Meksika'da ölenlerin sayısı 486'ya çıktı

Meksika'da ölenlerin sayısı 486'ya çıktı

Latin Amerika ülkesi Meksika'da, yeni tip koronavirüsten (Kovid-19) hayatını kaybedenlerin sayısı 486'ya yükseldi.

2020.04.17 19:48 - Son Güncellenme: 2020.04.17 19:58 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Meksika'da ölenlerin sayısı 486'ya çıktı

Sağlık Bakan Yardımcısı Hugo Lopez-Gatell, basına yaptığı açıklamada, Kovid-19 nedeniyle son 24 saatte ölenlerin sayısının 37 artarak 486'ya, vaka sayısının 450 artarak 6 bin 297'ye ulaştığını bildirdi.

Salgından yaşamını yitirenlerin çoğunu, yüksek tansiyon, obezite, diyabet ve kronik rahatsızlıklar gibi yüksek risk grubundaki hastaların oluşturduğuna işaret eden Lopez-Gatell, özellikle 60 yaş üstü kişilerin zorunlu olmadıkça evden çıkmamasını istedi.

Ülkede salgından iyileşenlerin sayısı da 2 bin 451'e çıktı. 

Meksika'da ilk Kovid-19 vakası 28 Şubat'ta, virüse bağlı ilk ölüm ise 19 Mart'ta görülmüştü.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.17 19:48 - Son Güncellenme: 2020.04.17 19:58 - HABER MERKEZİ
A