Mehmet Şimşek uygulaması yayında

Mehmet Şimşek uygulaması yayında

Maliye Bakanı Mehmet Şimşek adına geliştirilen akıllı telefon uygulaması bugün yayınlandı.

2014.01.01 17:39 - Son Güncellenme: 2014.01.01 17:39 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Mehmet Şimşek uygulaması yayında

 

 

Maliye Bakanı Şimşek, resmi Twitter hesabından yaptığı açıklamada bir süre önce adına açılan web sitesinin ardından iOS uygulamasının da yayına girdiğini duyurdu.

Uygulamayı indirenler Şimşek'in programlarını, sunumlarını ve etkinliklerini bu uygulama aracılığıyla takip edebilecek.

17.6 MB büyüklüğünde olan uygulama dosyasını iPhone'a indirmek için buraya tıklayabilirsiniz.

Uygulamanın henüz Android sürümü bulunmazken App Store'da 'Mehmet Simsek' yazarak da uygulamayı bulabilirsiniz.

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2014.01.01 17:39 - Son Güncellenme: 2014.01.01 17:39 - HABER MERKEZİ
A