"Mehmet Sedef, By-pass olabilir"

"Mehmet Sedef, By-pass olabilir"

Torku Konyaspor - Medical Park Antalyaspor maçının ardından Mehmet Sedef rahatsızlanarak hastaneye kaldırılmış ve anjiyo olmuştu. Konuyla ilgili olarak Antalyaspor Başkanı Gültekin Gencer NTV Spor'a konuştu.

2013.11.11 11:19 - Son Güncellenme: 2013.11.11 11:19 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Mehmet Sedef, By-pass olabilir"

Medical Park Antalyaspor'un, Torku Konyaspor ile oynadığı maçın ardından kırmızı beyazlıların Antalya'ya dönüşü öncesi havaalanında kalp rahatsızlığı geçiren Mehmet Sedef hastaneye kaldırıldı.

Anjiyo uygulanan 26 yaşındaki oyuncuda damar tıkanıklığı tespit edildi.

Medical Park Antalyaspor Kulübü Başkanı Gültekin Gencer, Mehmet Sedef'in durumunu NTV Spor'a anlattı. Gencer, Sedef'in anjiyo raporunu beklediklerini belirtirken çıkacak sonuca göre By-pass ameliyatı olacağını dile getirdi.

Kırmızı beyazlı kulübün başkanı Gencer, Mehmet Sedef'in bilincinin açık olduğunu da sözlerine ekledi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.11.11 11:19 - Son Güncellenme: 2013.11.11 11:19 - HABER MERKEZİ
A