Mehmet Batdal sarı kart pozisyonunu değerlendirdi

Mehmet Batdal sarı kart pozisyonunu değerlendirdi

Beşiktaş ile 2-2 berabere kalan Medipol Başakşehir'de golcü futbolcu Mehmet Batdal açıklamalarda bulundu.

2016.02.15 08:44 - Son Güncellenme: 2016.02.15 08:45 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Mehmet Batdal sarı kart pozisyonunu değerlendirdi

Galip gelebilecekleri maçta puan kaybettiklerini belirten Mehmet Batdal, "Çok avantajlı skor yakalamıştık. İstediğimiz bir şey olsaydı, bu olurdu. Üçü de bulabilirdik. Son dakikalarda git gelli bir maç oldu. Kazanabilirdik, üzgünüz" dedi.

Sarı kartı varken Necip Uysal ile girdiği pozisyonda beşiktaşlıların ikinci sarı kartı beklediği pozisyon hakkında konuşan Mehmet Batdal, "Beşiktaş'ın defans oyuncuları kısa boylu. Baya fark var aramızda. Kollarımdan güç almak istiyorum, kesinlikle art niyetim olamaz. Onlar altta kaldığı için dirseklerim kafalarında kalıyor. İlk pozisyonda da sarı kart yoktu. Bir kart verecekse son pozisyonda verilmeliydi" diye konuştu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.02.15 08:44 - Son Güncellenme: 2016.02.15 08:45 - HABER MERKEZİ
A