Mehmet Altıparmak, Ankaragücü maçını değerlendirdi
Büyükşehir Belediye Erzurumspor, TFF 1. Lig'in 18. haftasında sahasında karşılaştığı MKE Ankaragücü ile 0-0 berabere kaldı. Maçın ardından Erzurumspor teknik direktörü Mehmet Altıparmak, mücadeleyi değerlendirdi.
2018.01.21 18:28 - Son Güncellenme: 2018.01.21 18:28 - Spor - HABER MERKEZİ
"Lidere karşı oynanan oyundan memnunum"
Karşılaşma sonrası düzenlenen basın toplantısında mücadeleyi değerlendiren Altıparmak, "Arzu ettiğimiz 3 puanı alamadık. Oynadığımız futbolla 3 puanı çok hak etmiştik. Liderle oynadık. Maçın 35 - 40 dakikası hariç maçı tek kale oynadık. Sahaya iyi oyun yansıttık. 75. dakikada penaltıyı kaçırdık. Kazanma adına her şeyi yaptı oyuncularım. Lidere karşı oynanan oyundan memnunum" şeklinde konuştu.