Mehmet Altıparmak, Ankaragücü maçını değerlendirdi

Mehmet Altıparmak, Ankaragücü maçını değerlendirdi

Büyükşehir Belediye Erzurumspor, TFF 1. Lig'in 18. haftasında sahasında karşılaştığı MKE Ankaragücü ile 0-0 berabere kaldı. Maçın ardından Erzurumspor teknik direktörü Mehmet Altıparmak, mücadeleyi değerlendirdi.

2018.01.21 18:28 - Son Güncellenme: 2018.01.21 18:28 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Mehmet Altıparmak, Ankaragücü maçını değerlendirdi

"Lidere karşı oynanan oyundan memnunum"

Karşılaşma sonrası düzenlenen basın toplantısında mücadeleyi değerlendiren Altıparmak, "Arzu ettiğimiz 3 puanı alamadık. Oynadığımız futbolla 3 puanı çok hak etmiştik. Liderle oynadık. Maçın 35 - 40 dakikası hariç maçı tek kale oynadık. Sahaya iyi oyun yansıttık. 75. dakikada penaltıyı kaçırdık. Kazanma adına her şeyi yaptı oyuncularım. Lidere karşı oynanan oyundan memnunum" şeklinde konuştu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2018.01.21 18:28 - Son Güncellenme: 2018.01.21 18:28 - HABER MERKEZİ
A