Mehmet Ali Erbil yeniden hastaneye gitti
Evinin banyosunda düşerek yaralandıktan sonra 6 ay hastanede kalan Mehmet Ali Erbil, dün gece yine hastaneye kaldırıldı.
2019.10.22 18:24 - Son Güncellenme: 2019.10.22 18:25 - Magazin - HABER MERKEZİ
Mehmet Ali Erbil'in, uzun süredir Kaçış Sendromu hastalığı ile mücadele verdiği için hastaneye kaldırıldığı belirtildi.
Her ay düzenli olarak serum alan Erbil, sonrasında taburcu edildi.