Mehmet Ali Erbil: Maşallah gayet iyiyim
Şovmen ve sunucu Mehmet Ali Erbil, önceki gün İstinyePark Alışveriş Merkezi'nde objektiflere yansıdı.
2017.02.11 17:35 - Son Güncellenme: 2017.02.11 17:35 - Magazin - HABER MERKEZİ
Geçtiğimiz gün 60'ıncı yaşını kutlayan ve gecesi hastaneye giden Mehmet Ali Erbil, "Dün gece hastaneye gittiniz, Sağlığınız nasıl?" sorusuna, "Maşallah gayet iyiyim, rutin kontrol amaçlı hastaneye gittim" yanıtını verdi.
Ünlü şovmen, İstinyePark AVM'de kısa bir tur attıktan sonra bir restorana geçerek dostlarıyla bir araya geldi.