Mehmet Ali Erbil'in doktorundan açıklama

Mehmet Ali Erbil'in doktorundan açıklama

EVİNDE banyoda düşerek yaralanan Mehmet Ali Erbil'in durumu iyiye gidiyor. Yoğun bakım ünitesinde olan ünlü şovmen tedaviye cevap verdi.

2018.10.26 14:37 - Son Güncellenme: 2018.10.26 14:37 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Mehmet Ali Erbil'in doktorundan açıklama

Ünlü şovmenin "Kaçış sendromu" hastalığı yıllardır takip eden Dr.Jan Klod Kayuka güzel haberi verdi...

Kayuka " Mehmet Ali Erbil sabaha doğru makinadan çıktı. Şimdi görüştüm. Böbrek fonksiyonları gayet iyi. Yine yoğun bakımda takip edilecek...Tabii ki yorgun ve bitkin ama her gün daha iyiye gidecek. Çok kötü olan sürece atlattık diye düşünüyorum..." dedi.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2018.10.26 14:37 - Son Güncellenme: 2018.10.26 14:37 - HABER MERKEZİ
A