Medipol Başakşehir-Beşiktaş maçını tribünden izledi

Medipol Başakşehir-Beşiktaş maçını tribünden izledi

Fenerbahçe Teknik Direktörü Vitor Pereira, Medipol Başakşehir-Beşiktaş maçını takip etti.

2016.02.14 23:03 - Son Güncellenme: 2016.02.14 23:03 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Medipol Başakşehir-Beşiktaş maçını tribünden izledi

Spor Toto Süper Lig'in 21. haftasında Medipol Başakşehir ile Beşiktaş arasında oynanan ve 2-2'lik eşitlikle sona eren maçta Fenerbahçe Teknik Direktörü Vitor Pereira da müsabakayı tribünden takip etti. Karşılaşmanın tamamını tribünden takip eden Portekizli çalıştırıcı, maçın bitmesinin ardından protokol kapısından çıkış yaptı. Medya mensuplarının takibinde arabasına giden Pereira, son derece neşeli halde kameralara poz verdi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.02.14 23:03 - Son Güncellenme: 2016.02.14 23:03 - HABER MERKEZİ
A