Mecnun Otyakmaz: "Galatasaray'a karşı burada hiç puan alamadık"

Mecnun Otyakmaz: "Galatasaray'a karşı burada hiç puan alamadık"

Süper Lig'in 8'inci haftasında Galatasaray, Demir Grup Sivaspor'u 3-2 mağlup etti. Karşılaşmanın ardından Demir Grup Sivaspor Başkanı Mecnun Otyakmaz açıklamalarda bulundu.

2019.10.19 00:55 - Son Güncellenme: 2019.10.19 00:55 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Mecnun Otyakmaz: "Galatasaray'a karşı burada hiç puan alamadık"

Mücedelede iyi bir performans gösterdiklerini ifade eden Başkan Otyakmaz, "Maalesef ligde Galatasaray'a karşı burada hiç puan alamadık. Bugün çok yaklaşmış olmamıza rağmen yine alamadık. Özellikle ikinci yarı göstermiş olduğumuz mücadeleden dolayı takımımı ve teknik heyetimi kutluyorum. İkinci yarı gol pozisyonu bulduk olmadı. Elimizden geleni yaptık ama olmadı" dedi.

 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2019.10.19 00:55 - Son Güncellenme: 2019.10.19 00:55 - HABER MERKEZİ
A