MEB, ihraç edilen öğretmenlerin eylül maaşının yarısını geri istedi

MEB, ihraç edilen öğretmenlerin eylül maaşının yarısını geri istedi

Milli Eğitim Bakanlığı (MEB), ihraç ettiği 28 bin öğretmenden eylül maaşının yarısını geri istedi.

2016.09.29 08:38 - Son Güncellenme: 2016.09.29 08:53 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
MEB, ihraç edilen öğretmenlerin eylül maaşının yarısını geri istedi

İl Milli Eğitim Müdürlüklerini uyaran MEB, maaşları 15 Ağustos'ta yatan öğretmenlere ulaşılması talimatı verdi. 

FETÖ'nün darbe girşiminin ardından 81 ilde 37 bine yakın öğretmen açığa alınmıştı. Bu öğretmenlerden 28 bini 1 Eylül'de Resmi Gazete'de yayımlanana KHK ile ihraç edilmişti.

MEB, geriye kalan 15 bin öğretmenin disiplin soruşturmasına devam ediyor. Öğretmenler açığa alındıkları dönemde maaşların üçte ikisini alıyordu. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.09.29 08:38 - Son Güncellenme: 2016.09.29 08:53 - HABER MERKEZİ
A