Mavi kapaklar umut olmayı sürdürüyor

Mavi kapaklar umut olmayı sürdürüyor

Bursa'nın Gemlik ilçesinde, mavi kapaklar engellilere umut oluyor.

2013.04.03 12:50 - Son Güncellenme: 2013.04.03 12:50 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Mavi kapaklar umut olmayı sürdürüyor

 

Gemlik Belediyesi'nin Sivil İnisiyatif Grubu i iş birliğiyle organize ettiği "mavi kapak" toplama kampanyası meyvelerini vermeye başladı. "Engellilerin yüzü gülsün" sloganıyla eylül ayında başlayan kampanya dahilinde 2 tona yakın mavi kapak toplandı. Kamu kurumları, okullar ve esnafların destek verdiği kampanyada toplanan mavi kapaklar, Bursa Valiliği kanalıyla tekerlekli sandalye olarak engelli vatandaşlara geri döndü. Gemlik Belediyesi'ne gelen 7 adet tekerlekli sandalye ilk Muammer Ağım Devlet Hastanesi'ne teslim edildi.

 

Gemlik Belediye Başkanvekili Refik Yılmaz, Belediye Meclis Üyesi Aslan Özaydın, Sivil İnisiyatif Grubu Temsilcisi Muhammet Kambur, 7 adet tekerlekli sandalyeyi Başhekim Dr. Metin Eski'ye teslim etti. Hastaneye de 10 adet şişme yatak verileceği bildirildi. Kampanyanın ilk etabında alınan 2 adet akülü sandalye de belediye tarafından belirlenen hak sahiplerine teslim edilecek.

 

 

 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.04.03 12:50 - Son Güncellenme: 2013.04.03 12:50 - HABER MERKEZİ
A