Martino'dan Messi vurgusu!

Martino'dan Messi vurgusu!

Barça'nın hocası, Ajax karşısında aldıkları farklı galibiyetin ardından konuştu

2013.09.19 12:20 - Son Güncellenme: 2013.09.19 12:20 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Martino'dan Messi vurgusu!

Barcelona, sahasında ağırladığı Ajax karşısında Şampiyonlar Ligi'ne 4-0'lık bir başlangıç yaptı. Gerardo Martino ise maçtan sonra görüşlerini dile getirdi.

Messi'nin çok iyi işler yapmasına rağmen yıldız oyuncuya bağımlı olmadıklarının altını çizen Martino, "Tüm takım iyi oynadı. İnsanlar ilk yarıya göre ikinci yarıyı daha çok beğenmiş olabilir. Bu normal." dedi.

Martino, Alves, Alexis ve Iniesta gibi oyuncuların çok çalıştıklarını da söylerken, Xavi'nın 20 dakikalık bir süre içinde harika işler yaptığını da sözlerine ekledi.

Martino, babasını kaybetmesine rağmen bu karşılaşmada takımın başında yer aldı. Arjantinli hoca, yarın ülkesine gidecek.
 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.09.19 12:20 - Son Güncellenme: 2013.09.19 12:20 - HABER MERKEZİ
A