'Martı Timi' görevde
Elazığ İl Emniyet Müdürlüğünce bisikletli 6 polisten oluşturulan tim, halkın yoğun olduğu caddelerde görev yapacak.
2014.06.17 07:06 - Son Güncellenme: 2014.06.17 07:06 - Güncel - HABER MERKEZİ
Elazığ Emniyet Müdürlüğünce bisikletli 6 polisten oluşturulan 'Martı Timi' göreve başladı.
Motosikletli Polis Timleri Amirliği bünyesinde oluşturulan timde yer alan polisler, İl Emniyet Müdürlüğü bahçesinde basın mensuplarına poz verdi.
Elazığ Emniyet Müdür Yardımcısı İlker Emir, "Bu hizmetin verilmesindeki temel amaç, araçların ve motosikletlerin giremediği, ulaşamadığı, kör noktalar diye tabir ettiğimiz yerlerde polisin variyetini sağlamak" dedi.
Emir, timin ilk etapta Malatya Caddesi'ndeki yürüyüş yolları ve Zübeyde Hanım Caddesi'nde görev yapacağını söyledi.