Marmara Üniversitesi öğrencileri şehitler için yürüdü
Marmara Üniversitesi Göztepe Kampusü'nden çıkan yaklaşık 100 kişilik öğrenci grubu şehitler için yürüdü. Kadıköy Altı Yola kadar yürüyen öğrenciler üniversitede hazırladıkları temsili tabutları taşıdı. Grubun yürüyüşü sırasında trafikte zaman zaman aksamalar yaşandı. Gurubun yürüyüşüne durakta otobüs bekleyen vatandaşlar ile araç sürücüleri ve çevre sakinleri de destek verdi. Öğrenciler Kadıköy Ak Parti İlçe Başkanlığının önün de durup burada sloganlar attılar. Grup daha sonra Kadıköy Altı yolda bir süre slogan attıktan sonra dağıldılar.
2012.09.20 19:28 - Son Güncellenme: 2012.09.20 19:28 - Güncel - HABER MERKEZİ