Mardinli öğrenciler Çin'e gönderildi
Mardin Büyükşehir Belediyesi Gençlik Merkezi Dış Politikalar Atölyesince yürütülen 'Yeni İpek Yolu Perspektifinde Türkiye-Çin İlişkileri' projesi kapsamında 11 öğrenci Çin'e gönderildi.
2019.03.11 16:22 - Son Güncellenme: 2019.03.11 16:22 - Güncel - HABER MERKEZİ
Mardin Büyükşehir Belediyesi Gençlik Merkezinin Dış Politikalar Atölyesinin yürüttüğü proje kapsamında 12 hafta boyunca verilen eğitimler tamamlandı.
Başarılı olan 11 öğrenci proje kapsamında Çin'e gönderildi. Öğrenciler 5 gün boyunca Pekin ve Şanghay Üniversitelerinde Türkoloji bölümünde okuyan öğrencilerle bir araya gelecek Yeni İpekyolu Perspektifinde Türkiye-Çin ilişkileri üzerine sunum ve toplantılar yapacak. Yapılacak gezinin ardından Türkiye'ye dönecekler.
