Mantarı denemek için ağzına sürdü, hastanelik oldu

Mantarı denemek için ağzına sürdü, hastanelik oldu

Samsun'da ormandan topladığı mantarı zehirli olup olmadığını tespit etmek için ağzına süren bir kadın zehirlenerek hastanelik oldu.

2018.10.22 17:50 - Son Güncellenme: 2018.10.22 17:50 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Mantarı denemek için ağzına sürdü, hastanelik oldu

Olay, Samsun Kavak ilçesi Durak Mahallesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, ormandan topladığı mantarın zehirli olup olmadığını tespit etmek için ağzına süren Hatun Ç. (56) zehirlendi. Kendi imkanlarıyla Samsun Eğitim ve Araştırma Hastanesine giden Hatun Ç. tedavi altına alındı. 

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2018.10.22 17:50 - Son Güncellenme: 2018.10.22 17:50 - HABER MERKEZİ
A