Mantardan zehirlenen 4 kişi hastanelik oldu

Mantardan zehirlenen 4 kişi hastanelik oldu

Tekirdağ'ın Malkara ilçesinde, yediği mantadan zehirlenen 4 kişi, hastaneye kaldırıldı.

2018.10.21 01:19 - Son Güncellenme: 2018.10.21 01:32 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Mantardan zehirlenen 4 kişi hastanelik oldu

Edinilen bilgiye göre, Çavuşköy Mahallesi'nde A.T ve arkadaşı A.K, topladıkları mantarı pişirip yemesi üzerine zehirlendi. 

Karacahalil Mahallesi'nde ise, İ.T. ve eşi Z.T. ağaçlık alandan topladıkları mantarları yemeleri üzerine baş dönmesi şikayetiyle Malkara Devlet Hastanesi'ne gitti. 
Mantardan zehirlendiği belirlenen 4 kişi, Malkara Devlet Hastanesi'nde tedavi edildi. 
 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2018.10.21 01:19 - Son Güncellenme: 2018.10.21 01:32 - HABER MERKEZİ
A