Mantardan 3 ölüm daha

Mantardan 3 ölüm daha

Konya'da yedikleri mantardan 2 kişinin zehirlenerek hayatını kaybetmesinin ardındann bir ölüm haberi de Ordu'dan geldi.

2014.10.23 14:31 - Son Güncellenme: 2014.10.23 14:31 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Mantardan 3 ölüm daha

Ordu'da yediği mantardan zehirlenen bir kişi yaşamını kaybetti. Ordu'da da önceki gün mantardan zehirlenen kişi tedavi gördüğü hastanede hayatını kaybetti.

Konya'da mantar zehirlenmesi sonucu 2 kişi hayatını kaybederken, 5 kişinin tedavisi sürüyor.

Konya'da 28 yaşındaki Uğur Coşkun, kız kardeşi ve yeğeni ile birlikte Beyşehir ilçesinde yakınlarının topladığı mantardan yapılan yemekten yedi.

Bir süre sonra rahatsızlanan 3 kişinden Uğur Coşkun kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti. Diğer 2 kişinin tedavisi devam ediyor.

Beyşehir ilçesindeki diğer olayda topladıkları mantardan zehirlenen 4 kişi hastaneye kaldırıldı. 1'i hayatını kaybetti, 3 kişi ise yoğun bakımda.

Önceki gün Ordu'nun Mesudiye ilçesinde 2 kişi mantardan zehirlenerek yaşamını yitirmişti.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.10.23 14:31 - Son Güncellenme: 2014.10.23 14:31 - HABER MERKEZİ
A