Mansur Yavaş FOMGET'i tebrik etti

Mansur Yavaş FOMGET'i tebrik etti

TURKCELL Kadınlar Süper Ligi Play-Off finalinde Fenerbahçe'yi uzatma dakikalarında bulduğu gollerle 4-2 yenerek şampiyon oldu. Ankara Büyükşehir Belediyesi FOMGET takımını ilk tebrik edenlerden biri olurken açıklamalarda da bulundu.

2023.06.03 00:27 - Son Güncellenme: 2023.06.03 00:44 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Mansur Yavaş FOMGET'i tebrik etti

TURKCELL Kadınlar Süper Ligi Play-Off finalinde Fenerbahçe'yi uzatma dakikalarında bulduğu gollerle 4-2 yenerek şampiyon olan Ankara Büyükşehir Belediyesi FOMGET takımını ilk tebrik edenlerden biri Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş oldu. Karşılaşmayı Fenerbahçe Başkanı Ali Koç'la birlikte protokol tribününde izleyen Yavaş karşılaşmanın ardından sahaya inerek kupa törenine katıldı. Futbolcuları tek tek tebrik eden Yavaş, şampiyonluk pozuna dahil oldu. Yavaş, basın mensuplarına yaptığı açıklamada, tüm takımı kutladığını belirterek, "Ankaragücü'nü şampiyon edemedik ama burada kupayı aldık. Ankara'ya şampiyonluk kupası geçirdik. İnşallah takımımızdan Şampiyonlar Ligi'nde başarı bekliyoruz. Kendilerine desteklerimiz sürecek" dedi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2023.06.03 00:27 - Son Güncellenme: 2023.06.03 00:44 - HABER MERKEZİ
A