Manisasporlu futbolculardan formalı protesto!
Çaykur Rizespor karşısında 3-0'lık bir mağlubiyet alan Manisaspor'da futbolcular maç sonunda taraftarların isteği üzerine formalarını yere bırakarak başkan Abdullah Mergen ve yönetimini protesto etti.
2018.01.21 18:24 - Son Güncellenme: 2018.01.21 18:24 - Spor - HABER MERKEZİ
Aylardır paralarını alamayan Manisaspor'lu futbolcular Tarzanların bu isteğini geri çevirmezken, siyahbeyazlılar öfke ve hüzünlü bir arada yaşadı.
İşte o anlar...

