Manisaspor'dan taraftarına çağrı

Manisaspor'dan taraftarına çağrı

PTT 1'inci Ligi takımı Manisaspor'un teknik direktörü Kemal Özdeş, siyah beyazlı renklere gönül veren taraftarlarını pazar günü oynayacakları Adana Demirspor maçına davet etti.

2013.11.08 16:13 - Son Güncellenme: 2013.11.08 16:13 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Manisaspor'dan taraftarına çağrı

Kemal Özdeş, "Futbolcular görevlerini layıkıyla yerine getiriyorlar. Şimdi sıra taraftarda. Adana Demirspor maçında tribünleri doldurup bu çocuklara sahip çıksınlar" dedi.

Sarı kart cezalısı Bekir'in yokluğunun önemli bir handikap olduğunu dile getiren Kemal Özdeş, sahaya çıkacak her oyuncunun giydiği formanın hakkını vereceğine inandığını söyledi. Kemal Özdeş, şöyle devaml etti:

"Adana Demirspor'da da Rajnock ve Efe cezalı olduğu için oynamayacak. Futbolda bu tür sıkıntılarla her takım karşılaşabiliyor. Kadro derinliğimiz böyle problemleri aşacak düzeyde. Sıkıntı yaşayacağımızı sanmıyorum."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.11.08 16:13 - Son Güncellenme: 2013.11.08 16:13 - HABER MERKEZİ
A