Manisaspor'dan taraftara sitem

Manisaspor'dan taraftara sitem

MANİSASPOR, Adanaspor'u Perovic'in golüyle 1-0 yenerek ilk 2 iddiasını sürdürürken yönetim zorlu karşılaşmada tribünlerin boş kalmasına tepki gösterdi.

2014.01.27 13:05 - Son Güncellenme: 2014.01.27 13:05 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Manisaspor'dan taraftara sitem

Basın Sözcüsü Hakan Kadayıfçılar, "Takım 40 puana ulaşmış, şampiyonluk kovalıyor. Okullar tatile girdi, tribünler dolacak diye düşünürken hayal kırıklığı yaşadık. 19 Mayıs Stadı'nda bir avuç insan vardı. Manisasporlular'ı takımlarına sahip çıkmaya çağırıyoruz" dedi.

Üç maçlık cezası sona erdiği için Adanaspor maçıda sahada yer alan teknik direktör Kemal Özdeş ise Büyükşehir Belediyespor, Ankaraspor ve Mersin İdmanyurdu'nun puan kaybettiği, Orduspor'un oynamadığı haftada çok kritik bir galibiyet elde ettiklerini söyledi.

İkinci yarıda zorlanmalarına rağmen kaleci Volkan'ın kurtarışları, savunmanın dikkati sayesinde kazandıklarının altını çizen Kemal Özdeş, "Umarım bu kazanma hırsını hafta sonunda Mersin İdmanyurdu deplasmanında devam ettirip galibiyet serisini sürdürürüz" yorumunu yaptı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.01.27 13:05 - Son Güncellenme: 2014.01.27 13:05 - HABER MERKEZİ
A