Manisaspor'a övgü

Manisaspor'a övgü

MANİSASPOR teknik direktörü Kemal Özdeş, Adana Demirspor'u deplasmanda 2-1 yenerek PTT 1'inci Lig'in 3'üncü haftasında galibiyetle tanışan takımına övgü yağdırdı.

2013.09.02 17:13 - Son Güncellenme: 2013.09.02 17:13 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Manisaspor'a övgü

"Çok kaliteli bir kadroya sahibim" diyen Kemal Özdeş, alınan 3 puandan öte sergilenen futbolun sevindirici olduğunu belirtti, "1-0 geriye düştükten sonra kazanmak için sahada her şeyi yapan futbolcularımı kutluyorum" diye konuştu. Milli maç nedeniyle lige verilen arayı iyi değerlendireceklerini sözlerine ekleyen Kemal Özdeş, şöyle devam etti:

"Bu boşluk, yeni transferlerin takıma uyumu ve sakatların iyileşmesi açısından ilaç gibi geldi. Her geçen gün iyiye gidiyoruz. Mersin İdmanyurdu maçında futbolseverler çok daha farklı bir Manisaspor izleyecekler. Tek isteğimiz sabır ve güven."
 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.09.02 17:13 - Son Güncellenme: 2013.09.02 17:13 - HABER MERKEZİ
A