Manisa FK, Antalya'da kampa girdi

Manisa FK, Antalya'da kampa girdi

TFF 2'nci Lig Beyaz Grup'ta 20 Temmuz'da İnegölspor'la Play-Off çeyrek final maçına çıkacak Manisa Futbol Kulübü Antalya'da kampa girdi.

2020.07.16 11:20 - Son Güncellenme: 2020.07.16 11:22 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Manisa FK, Antalya'da kampa girdi

İlk idmanına çıkan siyah-beyazlılar çalışmalara yenileme koşusuyla başladı. Isınma hareketlerinin ardından antrenman 5'e 2 oyunuyla sona erdi. Antalya'da oynanacak Play-Off maçlarına en iyi şekilde hazırlanacaklarını ifade eden teknik direktör Cihat Arslan, "İnanıyorum ki Play-Off sonunda 1'inci Lig'e çıkan takım biz olacağız" diye konuştu. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2020.07.16 11:20 - Son Güncellenme: 2020.07.16 11:22 - HABER MERKEZİ
A