Manisa'da yangında 20 dönüm alan zarar gördü
Kula ilçesinde çıkan orman yangını 1 saatlik çalışma ile kontrol altına alındı. Yangında 20 dönüm alan zarar gördü.
2023.08.18 17:45 - Son Güncellenme: 2023.08.18 17:47 - Güncel - DHA
Kula ilçesine bağlı Seyitali Mahallesi Gargar mevkinde saat 14.30 sıralarında orman yangını çıktı. Rüzgarın da etkisiyle büyüyen yangına, ihbar üzerine bölgeye sevk edilen Kula İtfaiye Amirliği'ne ait 4 itfaiye aracı, su tankerleri, 10 itfaiye personeli ile orman ekipleri müdahale etti. Ekiplerin 1 saatlik çalışmayla yangın söndürüldü. Yangında, 20 dönüm orman zarar görürken, soğutma çalışmalarına başlandı.

Yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için inceleme başlatıldı.
