Manisa'da yangında 20 dönüm alan zarar gördü

Manisa'da yangında 20 dönüm alan zarar gördü

 Kula ilçesinde çıkan orman yangını 1 saatlik çalışma ile kontrol altına alındı. Yangında 20 dönüm alan zarar gördü.

2023.08.18 17:45 - Son Güncellenme: 2023.08.18 17:47 - Güncel - DHA
A
Manisa'da yangında 20 dönüm alan zarar gördü

Kula ilçesine bağlı Seyitali Mahallesi Gargar mevkinde saat 14.30 sıralarında orman yangını çıktı. Rüzgarın da etkisiyle büyüyen yangına, ihbar üzerine bölgeye sevk edilen Kula İtfaiye Amirliği'ne ait 4 itfaiye aracı, su tankerleri, 10 itfaiye personeli ile orman ekipleri müdahale etti. Ekiplerin 1 saatlik çalışmayla yangın söndürüldü. Yangında, 20 dönüm orman zarar görürken, soğutma çalışmalarına başlandı.

Yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için inceleme başlatıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2023.08.18 17:45 - Son Güncellenme: 2023.08.18 17:47 - DHA
A