Manisa'da uyuşturucu kullanırken suçüstü yakalandılar

Manisa'da uyuşturucu kullanırken suçüstü yakalandılar

Manisa'nın Salihli ilçesinde metruk bir binaya düzenlenen baskında uyuşturucu madde kullanan 12 kişi suçüstü yakalandı

2024.06.06 19:55 - Son Güncellenme: 2024.06.06 19:55 - Güncel - AA
A
Manisa'da uyuşturucu kullanırken suçüstü yakalandılar

İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri, Yenipazar Mahallesi'ndeki metruk bir binada uyuşturucu madde kullanıldığı ihbarı üzerine adrese baskın düzenledi.

Jandarma, uyuşturucu madde kullanan 12 kişi suçüstü yakaladı.

Şüphelilerin yapılan üst aramasında 15 gram sentetik uyuşturucu, 5 uyuşturucu madde kullanma aparatı, bıçak ve 9 cep telefonu ele geçirildi.

Şüpheliler hakkında adli işlem başlatıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.06.06 19:55 - Son Güncellenme: 2024.06.06 19:55 - AA
A