Manisa'da orman yangını!
Manisa'nın Salihli ilçesinde orman yangını çıktı. Alevlere havadan ve karadan müdahale devam ediyor.
2024.08.04 17:20 - Son Güncellenme: 2024.08.04 17:20 - Güncel - İHA
Salihli'nin kırsal Hacıhıdır Mahallesi yakınlarındaki ormanda saat 15.30 sıralarında henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı.
Yangına İzmir Orman Bölge Müdürlüğü'ne ait 6 uçak, 6 helikopter, 14 arazöz, 6 su ikmal aracı, 2 dozer ve 2 yer ekibi sevk edildi.
Alevlere havadan ve karadan müdahale sürüyor.