Manisa'da karbonmonoksit zehirlenmesi, 4 kişi hastaneye kaldırıldı

Manisa'da karbonmonoksit zehirlenmesi, 4 kişi hastaneye kaldırıldı

Manisa'nın Şehzadeler ilçesinde karbonmonoksit zehirlenmesinden dolayı 4 kişi hastaneye kaldırıldı.

2022.03.08 18:47 - Son Güncellenme: 2022.03.08 18:47 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Manisa'da karbonmonoksit zehirlenmesi, 4 kişi hastaneye kaldırıldı

Olay, Manisa'nın Şehzadeler ilçesine bağlı Bayındırlık Mahallesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, evin içinden duman çıktığını fark eden komşular durumu kontrol etti. O sırada evde bulunan L.O. (100), B.O (6)., M.O. (1) ile F.O.'yu (41) yerde baygın bir şekilde gören komşular durumu 112 Acil Servis ekiplerine haber verdi.

Bulundukları evden çıkartılan 4 kişi olay yerine gelen sağlık ekipleri tarafından ilk müdahaleleri yapılması sonrası Manisa Şehir Hastanesi'ne kaldırıldı. Yaralıların hastanedeki tedavilerine devam edilirken zehirlenmeyle ilgili soruşturma başlatıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2022.03.08 18:47 - Son Güncellenme: 2022.03.08 18:47 - HABER MERKEZİ
A