Mandıralı: ''Bu iştahı takımda görebiliyorum''

Mandıralı: ''Bu iştahı takımda görebiliyorum''

Trabzonspor'da Teknik direktör Hami Mandıralı açıklamalarda bulundu...

2016.03.28 15:21 - Son Güncellenme: 2016.03.28 15:21 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Mandıralı: ''Bu iştahı takımda görebiliyorum''

Mandıralı, antrenman öncesi basın mensuplarıyla yaptığı sohbette, uzun bir aradan sonra Gaziantepspor maçı öncesi tam kadro çalışacak olmalarının takımdaki moral ve motivasyonu daha da artıracağına vurgu yaptı. 

Mandıralı, takımın başına geldiğinde oldukça moralli ve istekli olduğunu ve bu heyecanının halen devam ettiğini belirterek, şunları kaydetti:
"Maalesef istekli bir şekilde çalışmamıza rağmen bazen iyi sonuçlar alamıyoruz. Uzun bir aradan sonra ilk kez tam takım olarak Gaziantep'e gidecek olmamız bizim adımıza çok olumlu bir gelişme. Gaziantep'e kazanmak için gideceğiz. Galibiyet serisi yakalayarak moral bulmak istiyoruz. Bu iştahı şu anda takımda görebiliyorum. Biz teknik adamlar olarak oyuncuların sadece maça odaklanması için gereken her türlü mücadeleyi veriyoruz. Ligin bitimine kadar bu süreci en iyi şekilde atlatacağız. Taraftarlardan desteğe ve sabıra ihtiyacımız var."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.28 15:21 - Son Güncellenme: 2016.03.28 15:21 - HABER MERKEZİ
A