Mancini'ye sürpriz tepki
İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu, Galatasaray'ın Kopenhag ile oynadığı mücadelede teknik direktör Roberto Mancini'ye isyan etti.
2013.11.05 23:32 - Son Güncellenme: 2013.11.05 23:33 - Spor - HABER MERKEZİ
Galatasaray'ın Şampiyonlar Ligi B Grubu'nda Kopenhag ile oynadığı mücadelenin ilk dakikalarında Danimarka ekibinin baskısına sürpriz bir tepki geldi.
İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu, mücadele 1-0 Kopenhag üstünlüğü ile devam ederken, sarı-kırmızılıların teknik direktörü Roberto Mancini'ye kızdı ve "Galatasaray maşallah 13 kişi oynuyor,hakem de idare ediyor.Hoca iyi taktikle iki direk oyuncu koymuş. Hocam müthiş okumuşsun maçı. Hocamız kaleyi 1 kaleci 2 direk ile KAPATMIŞ bulunuyor" sözleri ile tepkisini gösterdi.