Mancini İtalya'ya gitti!

Mancini İtalya'ya gitti!

Galatasaray'ın İtalyan teknik direktörü Roberto Mancini, sarı-kırmızılı takımın Spor Toto Süper Lig'de Gençlerbirliği ile yaptığı maçın ardından, özel işleri nedeniyle İtalya'ya gitti.

2013.12.16 10:12 - Son Güncellenme: 2013.12.16 10:13 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Mancini İtalya'ya gitti!

Galatasaray'ın İtalyan teknik direktörü Roberto Mancini, sarı-kırmızılı takımın Spor Toto Süper Lig'de Gençlerbirliği ile yaptığı maçın ardından, özel işleri nedeniyle İtalya'ya gitti.
    
Ankara 19 Mayıs Stadı'nda oynanan ve 1-1 sonuçlanan Gençlerbirliği maçının ardından yayıncı kuruluşa konuşan ve basın toplantısına katılan Mancini, sarı-kırmızılı kafileyi beklemeden İstanbul'a geldi.
    
Atatürk Havalimanı'ndan aktarma yaparak Milano'ya hareket eden İtalyan teknik adamın, 17 Aralık Salı günü İstanbul'a döneceği bildirildi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.12.16 10:12 - Son Güncellenme: 2013.12.16 10:13 - HABER MERKEZİ
A