Mancini ilk antrenmanına çıktı

Mancini ilk antrenmanına çıktı

Galatasaray, yeni teknik direktörü Roberto Mancini yönetiminde ilk antrenmanını yaptı.

2013.09.30 22:04 - Son Güncellenme: 2013.09.30 22:05 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Mancini ilk antrenmanına çıktı

Florya Metin Oktay Tesisleri'nde sarı-kırmızılı ekip yeni teknik direktörü Roberto Mancini yönetiminde Şampiyonlar Ligi B Grubu 2. haftasında Juventus ile deplasmanda oynayacağı maçın hazırlıklarını sürdürdü. Antrenman öncesinde futbolcularla tek tek selamlaşan tecrübeli teknik adam, daha sonra saha ortasında futbolcular ile kısa bir toplantı yaptı.

Antrenman sırasında teknik direktörü Mancini'nin futbolcular ile sürekli konuşması dikkat çekti.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.09.30 22:04 - Son Güncellenme: 2013.09.30 22:05 - HABER MERKEZİ
A