Manchester City puan kaybetti

Manchester City puan kaybetti

İngiltere Ligi'nde (Premier Lig) lider Manchester City, deplasmanda Crystal Palace ile 0-0 berabere kaldı.

2022.03.15 10:15 - Son Güncellenme: 2022.03.15 10:15 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Manchester City puan kaybetti

Premier Lig'de lider Manchester City, Crystal Palace'a konuk oldu. Selhurst Park'ta oynanan mücadele, başladığı gibi 0-0 sonuçlandı.

Ligde 3 maçtır mağlubiyet yüzü görmeyen ev sahibi, bu sonuçla serisini 4 maça çıkardı ve puanını 34'e taşıdı.

70 puana ulaşan Manchester City ise maç fazlasıyla Liverpool'un 4 puan önünde lider konumlandı.

Pep Guardiola'nın ekibi, ligin ilk yarısında Etihad Stadyumu'nda da rakibine diş geçirememiş ve 2-0 mağlup olmuştu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2022.03.15 10:15 - Son Güncellenme: 2022.03.15 10:15 - HABER MERKEZİ
A