Mahalle olan Boyalıca'da 112 noktası kaldırıldı

Mahalle olan Boyalıca'da 112 noktası kaldırıldı

Bursa'nın İznik ilçesine bağlı Boyalıca'da 3 yıl önce açılan 112 acil servis noktasının kaldırılması tepkiye sebep oldu.

2014.06.25 17:08 - Son Güncellenme: 2014.06.25 17:09 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Mahalle olan Boyalıca'da 112 noktası kaldırıldı


Belediyenin mahalleye dönüştürülmesi sebebiyle alınan kararla, 112 acil servis noktası Boyalıca'daki hizmetine son verip Orhangazi Belediyesi'ne aktarıldı. Eski Boyalıca Belediye Başkanı Ali Çil, "AK Parti il ve ilçe başkanlarına ve bazı milletvekillerine rica ettiğimiz ve her türlü maddi ve manevi sorumluluğu üstlendiğimiz halde, 112 noktasının mahalleye dönüşen kasabamızdan kalkmasına sitem ediyorum. Halkımızın ve çevre köylerdeki vatandaşlarımızın sağlığı göz ardı ediliyor" dedi.
Boyalıca halkı da, acil durumlarda kullandıkları bu noktanın kaldırılmasına tepki gösterdi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2014.06.25 17:08 - Son Güncellenme: 2014.06.25 17:09 - HABER MERKEZİ
A