Madonna yoğun bakım tedavisi sonrası ilk kez görüntülendi

Madonna yoğun bakım tedavisi sonrası ilk kez görüntülendi

New York'taki otel odasında baygın halde bulunduktan sonra hastaneye kaldırılan ve bir süre yoğun bakımda tedavi gören Madonna taburcu edilerek tedavisine evde devam edilmişti. Ciddi bir bakteriyel enfeksiyon yüzünden tedavi gören Madonna, günler sonra ilk kez objektiflere takıldı.

2023.07.10 17:12 - Son Güncellenme: 2023.07.10 17:27 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Madonna yoğun bakım tedavisi sonrası ilk kez görüntülendi

Madonna, 15 Temmuz'da Kanada'nın Vancouver kentinde başlaması planlanan ve 35 şehri kaysayan dünya turnesine hazırlandığı dönemde, New York'taki otel odasında tepkisiz halde bulunarak hastaneye kaldırılmıştı.

Ciddi bir bakteriyel enfeksiyona yakalandıktan sonra haziran ayının son haftasında yoğun bakıma alınarak entübe edilen, ardından taburcu edilerek tedavisine evde devam edilen efsane şarkıcı Madonna günden güne iyileşiyor.

64 yaşındaki pop yıldızı, New York sokaklarından görüntülendi.

Lauren Conlin adlı hayranı, Madonna'nın görüntüsünü TikTok'ta yayınladı.

Kısa videoda siyah şort ve siyah tişört giymiş halde görülen Madonna, bir arkadaşıyla ayaküstü sohbet etti.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2023.07.10 17:12 - Son Güncellenme: 2023.07.10 17:27 - HABER MERKEZİ
A