Madonna'yı aratmam

Madonna'yı aratmam

Yonca Evcimik: Sahneye beni koyun, aynı performansı gösteririm.

2012.03.04 12:43 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Madonna'yı aratmam

Dansları ve müziğiyle 'Türkiye'nin Madonnası' olarak anılan Yonca Evcimik "Madonna'ya verilen imkan bize verilse, her şey farklı olurdu" dedi ve iddialı konuştu: Haziran'daki konserinde sahneye beni koyun, aynı performansı gösteririm. Bana müsaade edin, ekibiyle bir ay çalışayım, fark göremezsiniz

Sabah'tan İlker Gezici'nin haberine göre Evcimik, "Sadece şarkıcı olarak anılmak istemiyorum. Ben bale mezunuyum. Onun dışında iki konservatuvardan daha mezun oldum; Şan Tiyatrosu ve Devekuşu Tiyatrosu. "Sen nesin?" diye sorarsanız, ben 'show girl'üm. Dans ederek şarkı söylüyorum, farkım bu! Arabeskin tavan yaptığı 90'lı yıllarda bunu hayata geçirmek cesaretti. Sürekli yeni şeyler aradım. Daha Türkiye'de Twitter yokken, 'Twitine Bandım' diye şarkı yaptım. O zaman dalga geçmişlerdi. Hiçbir zaman yerimde saymadım" dedi.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2012.03.04 12:43 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A