Madde bağımlısı genç intihar etti

Madde bağımlısı genç intihar etti

ADIYAMAN'ın Besni İlçesi'nde, madde bağımlısı olduğu öne sürülen 27 yaşındaki Ufuk Ata, tavana bağladığı bakır tele kendini asarak intihar etti.

2013.11.22 22:43 - Son Güncellenme: 2013.11.22 22:44 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Madde bağımlısı genç intihar etti

Olay, akşam saatlerinde Yumrutepe Mahallesi'nde meydana geldi. Madde bağımlısı Ufuk Ata, evde kimsenin bulunmadığı sırada tavana bağladığı bakır telle kendini astı. Oğlunun odasına giren anne, Ufuk Ata'nın tavana asılı cesediyle karşılaştı. Annenin çığlıkları üzerine eve gelen ve Ata'nın cesediyle karşılaşan mahalle sakinleri, sağlık ve polis ekiplerinden yardım istedi. İhbar üzerine gelen sağlık ekiplerinin yaptığı kontrolde öldüğü saptanan Ufuk Ata'nın cesedi, incelemenin ardından otopsi için Besni Devlet Hastanesi morguna gönderdi. Ata'nın yakınları sinir krizi geçirirken, olayla ilgili soruşturma sürdürülüyor.

 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.11.22 22:43 - Son Güncellenme: 2013.11.22 22:44 - HABER MERKEZİ
A