Maç sonu Şenol Güneş de sahaya indi
Beşiktaş futbol takımı Eskişehirspor karşısında elde ettiği galibiyet sonrasında büyük bir coşku yaşadı.
2016.03.08 10:17 - Son Güncellenme: 2016.03.08 10:17 - Spor - HABER MERKEZİ
Mücadelenin ardından futbolcular saha içinde sevinçlerini yaşarlarken, pek alışık olmadık şekilde sahada teknik direktör Şenol Güneş'in de olması dikkat çekti. Güneş taraftarın sevgi gösterisini alkışlarla karşılarken, oyuncuları da alkışlattı.
Bu arada Olcay Şahan da maçtan sonra taraftara üçlü çektirdi.
