Maç sonrası gerginlik

Maç sonrası gerginlik

FC Kopenhag-Galatasaray maçında sarı kırmızılı taraftar arasında gerginlik yaşandı.

2013.11.06 00:34 - Son Güncellenme: 2013.11.06 00:34 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Maç sonrası gerginlik

 

Kopenhag'ın Galatasaray karşısında 1-0 öne geçmesinin ardından tribündeki Türk taraftarlar, kendi aralarında kavga etti. Olaylar büyümeden sona ererken, kavgaya neden olan iki kişi tespit edilerek devre arasında dışarı çıkarıldı.


Bu arada hava sıcaklığı 3 derece olmasına rağmen, Galatasaraylı ve Kopenhaglı taraftarların üstlerini çıkararak maçı yarı çıplak izledikleri görüldü.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.11.06 00:34 - Son Güncellenme: 2013.11.06 00:34 - HABER MERKEZİ
A