Maç bitti arbede yaşandı!
Kasımpaşa-Eskişehirspor maçının bitiş düdüğünün ardından gerginlik yaşandı.
2016.02.20 17:17 - Son Güncellenme: 2016.02.20 17:19 - Spor - HABER MERKEZİ
Ligin 22. haftasında oynanan Kasımpaşa-Eskişehirspor maçının bitiş düdüğünün ardından gerginlik yaşandı. Eskişehirsporlu futbolcular ile Kasımpaşalı taraftarlar arasında kısa süreli arbede yaşandı.


Sahada futbolcular arasında başlayan olay tribünlere sıçradı.
