Maç bitti arbede yaşandı!

Maç bitti arbede yaşandı!

Kasımpaşa-Eskişehirspor maçının bitiş düdüğünün ardından gerginlik yaşandı.

2016.02.20 17:17 - Son Güncellenme: 2016.02.20 17:19 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Maç bitti arbede yaşandı!

Ligin 22. haftasında oynanan Kasımpaşa-Eskişehirspor maçının bitiş düdüğünün ardından gerginlik yaşandı. Eskişehirsporlu futbolcular ile Kasımpaşalı taraftarlar arasında kısa süreli arbede yaşandı.

Sahada futbolcular arasında başlayan olay tribünlere sıçradı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.02.20 17:17 - Son Güncellenme: 2016.02.20 17:19 - HABER MERKEZİ
A