Maaşını alamadığı için yüksek gerilim hattına tırmandı

Maaşını alamadığı için yüksek gerilim hattına tırmandı

Denizli'nin Acıpayam ilçesinde 4 aydır maaşını alamadığı gerekçesiyle yüksek gerilim hattına tırmanarak intihar girişiminde bulunan şahıs polis ekipleri tarafından ikna edilerek aşağı indirildi.

2016.03.11 20:55 - Son Güncellenme: 2016.03.11 20:55 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Maaşını alamadığı için yüksek gerilim hattına tırmandı

Edinilen bilgiye göre olay, Acıpayam ilçesi Bangıraz mevkiinde meydana geldi. Acıpayam'da yaşayan A.O.Ö. (50) bir süredir maaşını alamadığı gerekçesiyle yüksek gerilim hattına tırmandı. Şahsı görenler durumu polis ve itfaiye ekipleri haber verdi. Kısa sürede olay yerine gelen polis ekipleri bir süre sonra şahsı aşağı inmesi için ikna etti. Şahsı indirmek için itfaiye ekipleri, itfaiye merdivenini kullandı. A.O.Ö. itfaiye ekipleri tarafından aşağı indirildikten sonra sağlık ekipleri teslim edildi. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.03.11 20:55 - Son Güncellenme: 2016.03.11 20:55 - HABER MERKEZİ
A