LPG'li otomobil alev aldı

LPG'li otomobil alev aldı

ANTALYA'da Şener çiftinin içinde bulunduğu otomobil, LPG aldığı akaryakıt istasyonundan çıktıktan hemen sonra yanmaya başladı. Kendilerini son anda dışarı atan çift, olayı hafif yanıklarla atlattı.

2013.12.16 16:58 - Son Güncellenme: 2013.12.16 16:59 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
LPG'li otomobil alev aldı

 

Olay saat 15.00 sıralarında Güneş Mahallesi Mehmet Atay Caddesi üzerindeki bir akaryakıt istasyonu çıkışında meydana geldi. 29 yaşındaki Fatma ve 40 yaşındaki Osman Şener çiftinin içinde bulunduğu 07 AJY 11 plakalı otomobil, LPG doldurulmasının ardından akaryakıt istasyonundan çıkarken bir anda alev topuna döndü. Kendilerini güçlükle araçtan dışarı atan Şener çiftinin el, ayak ve yüzlerinde yanıklar oluştu. Çevreden yetişenlerin yardımıyla otomobildeki yangın kısa sürede söndürüldü. Fatma ve Osman Şener çifti, olay yerine gelen ambulansla Akdeniz Üniversitesi Hastanesi'ne götürülerek tedaviye alındı.
 

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.12.16 16:58 - Son Güncellenme: 2013.12.16 16:59 - HABER MERKEZİ
A