Liverpool, bazı çalışanlarını ücretsiz izne gönderdi

Liverpool, bazı çalışanlarını ücretsiz izne gönderdi

İngiltere Premier Lig'in lideri Liverpool, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgınından dolayı liglerin ertelenmesinin ardından bazı çalışanlarını ücretsiz izne gönderdi.

2020.04.05 01:34 - Son Güncellenme: 2020.04.05 01:34 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Liverpool, bazı çalışanlarını ücretsiz izne gönderdi

Kulübün internet sitesinden yapılan açıklamada, bazı çalışanların ücretsiz izne gönderildiği duyuruldu.

Bu karara taraftarların yanı sıra kulübün eski oyuncuları Jamie Carragher ve Stan Collymore sosyal medya hesaplarından tepki gösterdi.

Daha önce Premier Lig takımları Newcastle United, Tottenham, Bournemouth ve Norwich City de bazı çalışanlarını ücretsiz izne göndereceğini açıklamıştı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2020.04.05 01:34 - Son Güncellenme: 2020.04.05 01:34 - HABER MERKEZİ
A