Liverpool 4 futbolcuyla yollarını ayırıyor!

Liverpool 4 futbolcuyla yollarını ayırıyor!

İngiltere Premier Lig takımlarından Liverpool, dört futbolcusunun sezon sonunda takımdan ayrılacağını açıkladı.

2023.05.18 11:05 - Son Güncellenme: 2023.05.18 11:06 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Liverpool 4 futbolcuyla yollarını ayırıyor!

İngiliz ekibinin internet sitesinde yer alan açıklamada Roberto Firmino, Naby Keita, James Milner ve Alex Oxlade-Chamberlain'in gelecek sezonun kadrosunda yer almayacağı kaydedildi.

Bu 4 futbolcu, Jürgen Klopp yönetimindeki Liverpool'un 30 yıl sonra 2019-20 sezonunda kazandığı Premier Lig şampiyonluğunun yanı sıra 2019'daki UEFA Şampiyonlar Ligi, UEFA Süper Kupa ve FIFA Dünya Kulüpler Kupası zaferlerine katkı sağlamıştı.

Firmino, Keita, Milner ve Oxlade-Chamberlain, Anfield Road'da Aston Villa'ya karşı bu sezonki son iç saha maçında taraftarları selamlayacak.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2023.05.18 11:05 - Son Güncellenme: 2023.05.18 11:06 - HABER MERKEZİ
A