Liselilerden kan bağışı

Liselilerden kan bağışı

BTSO Hüseyin Sungur Anadolu Lisesi 9. Sınıfı öğrencileri tarafından 2. kan bağışı kampanyası düzenlendi.

2013.04.16 14:17 - Son Güncellenme: 2013.04.16 14:36 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Liselilerden kan bağışı

 Okul Müdür Yardımcısı Nadir Al'ın öncülüğünde  öğrenciler Kübra Özçoban, Nazan Koç, Betül Akın ve Fatma Özertürk'ün koordinesinde sosyal etkinlik dersi kapsamında düzenlenen bir günlük kan bağışında öğretmen, veliler, okul personeli  ve 18 yaşından büyük öğrencilerden 28 ünite kan alındı.
Hüseyin Sungur Anadolu Lisesi'nin etkinlik salonunda Bursa Kızılay Kan Merkezi'nden gelen ekip tarafından sağlık kontrolleri yapılan öğretmen, veli, okul  personeli  ve öğrenciler birer ünite kan verdi.  Üç ay önce yine öğrencilerinin katkılarıyla kan bağışı düzenlediklerini ve yoğun ilgi gördüğünü ifade eden BTSO  Hüseyin Sungur Anadolu Lisesi Müdür Yardımcısı Nadir Al, 9. Sınıf  öğrencileri  Kübra Özçoban, Nazan Koç, Betül Akın ve Fatma Özertürk'ün koordinesinde,  Eğitim Vadisi'nde bulunan eğitim kurumlarında, çevrelerinde kan vermek isteyen kişileri belirlediklerini  "Öğrencilerimizin desteğiyle ikinci kan bağışını düzenledik.  Yine yoğun ilgiyle karşılaştık. Kızılay Kan Merkezi'nden gelen bir ekip, öğretmen, veli ve öğrencilerden kan aldılar.  Kampanyayı düzenleyen  öğrencileri tebrik ediyorum.  Bu tür sosyal projeleri daha da yaygınlaştırmayı düşünüyoruz" dedi.  Kan bağışlarını kabul eden Kızılay ekipleri yaklaşık 28 ünite kan topladı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.04.16 14:17 - Son Güncellenme: 2013.04.16 14:36 - HABER MERKEZİ
A