Liseliler mezuniyeti göbek atarak kutladı
Uşak Necati Özen Anadolu Lisesi 12. sınıf öğrencileri mezuniyeti göbek atarak kutladı.
2019.06.12 18:24 - Son Güncellenme: 2019.06.12 18:24 - Güncel - HABER MERKEZİ
Necati Özen Lisesi'nden bu yıl 100 öğrenci mezun olurken, okulun kentteki liseleri arasında en çok tercih edilen okullarından bir olduğu öğrenildi.

Okulun 2018/2019 öğretim yılı mezunları, okul önünde kep attıktan sonra göbek atarak mezuniyeti kutladılar. Öğrencilerin göbek atmaları ise güzel anların yaşanmasına neden oldu.