Liseli gençler Başbakan Erdoğan'a karne hazırladı
Bursa'da, kendilerine Liseli Genç Umut adı veren öğrenci grubu okullarından karnelerini aldıktan sonra Başbakan Recep Tayyip Erdoğan için hazırladıkları karne ile yürüyüş yaptılar.
2014.06.13 20:49 - Son Güncellenme: 2014.06.13 20:49 - Güncel - HABER MERKEZİ
20 Kişilik grup Setbaşı Meydanı'ndan Atatürk Caddesi'ne kadar yürüdü. Polis tarafından alınan güvenlik önlemleri altında Atatürk Anıtı önünde ellerinde kendilerinin aldıkları karneleri göstererek grup adına açıklama yapan Yağmur Melek Sarı, "Bu karneler bize para ile verilen eğitimin niteliksizliğini göstermekle kalmıyor, bizi arkadaşlarımızla çirkin bir yarış içinde bırakıyor. Bizde hazırladığımız karneyi Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'a veriyoruz" dedi.
Başbakan Erdoğan için hazırladıkları karne ile poz veren grup daha sonra olaysız dağıldı.