Lise öğrencisi av tüfeğiyle intihar etti

Lise öğrencisi av tüfeğiyle intihar etti

Adana'da lise birinci sınıf öğrencisi 14 yaşındaki Muhammet Nuri Çakır, av tüfeğiyle başına ateş ederek intihar etti.

2017.11.24 11:00 - Son Güncellenme: 2017.11.24 11:00 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Lise öğrencisi av tüfeğiyle intihar etti

Adana'nın merkez Sarıçam İlçesi İncir Yeni Mahalle'sinde yaşayan lise birinci sınıf öğrencisi Muhammet Nuri Çakır, odasına geçip, av tüfeğini başına dayayarak tetiği çekti. 

Saat 22.30 sıralarında silah sesini duyup odaya koşan aile bireyleri, Çakır'ı kanlar içinde buldu. 

İhbar üzerine olay yerine sevk edilen sağlık ekibinin yaptığı kontrolde, Çakır'ın öldüğü belirlendi.

Polisin olay yerinde yaptığı incelemenin ardından Çakır'ın cenazesi, otopsi için Adana Adli Tıp Kurumu'na kaldırıldı.

Polis, Çakır'ın intihar nedenini belirlemek için çalışma başlattı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2017.11.24 11:00 - Son Güncellenme: 2017.11.24 11:00 - HABER MERKEZİ
A