Lisanssız elektrik için yeni dönem başlayacak
Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK) tarafından yapılan açıklamada toplayıcılık faaliyetleriyle elektrik sektöründe yeni bir dönem başlayacağı belirtildi.
2024.06.02 08:20 - Son Güncellenme: 2024.06.02 08:21 - Güncel - MİLLİYET
Açıklamada, "Öz tüketimlerini karşılamak için kurulmuş büyük çoğunluğu GES olan bu tesislerin sahipleri birleşerek, örneğin 50 megavat, 100 megavat, 300 megavat gibi büyüklüklerde tek bir üretim santraliymiş gibi hareket edebilecek" ifadeleri kullanıldı. EPDK, toplayıcılık faaliyetleriyle elektrik sektöründe başlayacak yeni dönemde lisanssız elektrik üreten santrallerin üretimlerinin birleştirilerek büyük üretim tesisi gibi faaliyette bulunmalarının önünün açıldığını bildirdi.